2010/11/21

EZKONTZA: Espazioa Irekia gai hartuta egindako buru-mapa

Ostegunean Asier Gallastegirekin bat egin nuen Antolaketa Konstelazioei buruz Katia del Riverok emandako ikastaro batean. Notak hartu nituen buru-mapa baten. Berak argazkia eskatu zidan eta argitaratu berri du bere testua laguntzeko.

Biharamonean Espazio Irekia genuen Eutokian, eta harako nire burua prestatzeko egin nuen goiko buru-mapa hau. Ikasten eta berrikusten nuen bitartean, prozesua zeharo gozatzen. Berrikusketa asko egin ditut espazioa ireki aurretik eta bertan dut hurrengoetarako behar dudan guztia oso toki txikian. Orokorra eta xehetasun guztiak toki baten.

Horra hor gogokoen ditugun gai biren, ezkontza, bada!

Esker mila, Asier!

Ondo bizi!

Eleder

BM31: Mind Mapping-Open Space Technology-Sormena

Twitter: @Eleder_BM

No comments: